Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anyone Else in here from denmark ?
#1
are there other in here who are from denmark ?
I'm just a little curious to see if im the only one from denmark who's using this homepage ?
Reply
#2
(03-14-2020, 12:18 AM)Secretuser Wrote: are there other in here who are from denmark ?
I'm just a little curious to see if im the only one from denmark who's using this homepage ?

Yes i am from denmark as well
Reply
#3
(09-24-2020, 06:11 PM)OlfertFyr Wrote:
(03-14-2020, 12:18 AM)Secretuser Wrote: are there other in here who are from denmark ?
I'm just a little curious to see if im the only one from denmark who's using this homepage ?

Yes i am from denmark as well

Hej jeg er fra danmark.
Secretuser var min første bruger her inde men fordi jeg ikke rigtig fik den brugt så slettede jeg den og oprettede så den her bruger i stedet for noget tid efter?
Vil du være med til og skrive lidt om olfert/wedgie i pm?
Ik fordi jeg søger en at mødes med lige nu, men hvem ved. Måske i fremtiden?
Reply
#4
(10-20-2020, 01:03 PM)Anon-j Wrote:
(09-24-2020, 06:11 PM)OlfertFyr Wrote:
(03-14-2020, 12:18 AM)Secretuser Wrote: are there other in here who are from denmark ?
I'm just a little curious to see if im the only one from denmark who's using this homepage ?

Yes i am from denmark as well

Hej jeg er fra danmark.
Secretuser var min første bruger her inde men fordi jeg ikke rigtig fik den brugt så slettede jeg den og oprettede så den her bruger i stedet for noget tid efter?
Vil du være med til og skrive lidt om olfert/wedgie i pm?
Ik fordi jeg søger en at mødes med lige nu, men hvem ved. Måske i fremtiden?

Jo det kan vi da godt finde ud af, du kan skrive til mig på olfertfrederik på IG
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 15 Guest(s)